informatie
1.Annuleren van uw afspraak
Mocht u niet in de gelegenheid zijn om op de met u gemaakte afspraak te verschijnen, dan verzoeken wij u ons dit op tijd door te geven, maximaal 24uur voor het afgesproken tijdstip. Komt u niet op het afgesproken tijdstip of laat u ons te laat weten dat de afspraak niet door kan gaan, moeten wij hier helaas kosten voor in rekening brengen
2.Vergoedingen U kunt bepaalde behandelingen vergoed krijgen. Dit is afhankelijk van de soort behandeling en de soort verzekering. Uw zorgverzekeraar kan u precies vertellen welke rechten op vergoeding u wel of niet heeft. De huidtherapeutische behandelingen vallen onder de aanvullende verzekering. Oedeemtherapie kan onder de basis en-/of aanvullende verzekering vallen. Indien er twijfel is of iets wel of niet wordt vergoed, kunt u altijd advies vragen aan onze huidtherapeut.
3.Ontvangst Huid- en Laserkliniek Deventer bevindt zich in het Gezondheidscentrum de Hoge Hond in Deventer. De praktijk bevindt zich op de 1e verdieping, u hoeft zich niet aan te melden bij de receptie. Wanneer u bij ons komt heeft u een verzekeringspasje nodig.
4.Intakegesprek Allereerst wordt vastgesteld of de huidtherapeut u verder kan helpen. Hiervoor is het intake gesprek (duurt 30min). Tijdens het intakegesprek zal duidelijk worden welke klachten, vragen en verwachtingen u heeft en wat de huidtherapeut voor u kan betekenen, samen met u wordt er een behandelplan gemaakt. Indien u toestemming geeft voor start behandeling, dan zullen behandelafspraken gemaakt worden. Het intake gesprek is kosteloos en vrijblijvend.
5.Niet nagekomen afspraak Indien u niet op een afspraak kunt verschijnen, dan dient u uiterlijk 24 uur van te voren af te bellen. Niet nagekomen afspraken worden in rekening gebracht voor 50% van de afgesproken behandelprijs.
6.Klachtenregeling Wij doen ons best en vinden het erg belangrijk om u naar tevredenheid te helpen. Indien u na bezoek aan ons niet tevreden bent, zouden wij dit graag willen weten. Zodat wij deze klacht gelijk goed kunnen behandelen. Wanneer u vindt dat wij deze klacht niet naar behoren hebben aangepakt dan kunt u een bemiddelingsgesprek aanvragen bij de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten, www.huidtherapie.nl of een klacht in dienen bij de Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn www.paramedisch.org